Julshoppa!!!

Hos oss i butiken är det förvånansvärt lugnt, trots att det borde vara julshoppingstider nu. Skönt för alla kunder som inte pallar med julstressen på stan. Kom då till mig på Berggrenska Gården, där är det lugnt, mysigt, varmt och gott. Där kan du i lugn och ro fundera och kika på allt innan du bestämmer dig och sen få fina paket som jag glatt fixar.
Fin brukskeramik från La Poterie, en hel del till extra bra priser just nu,  underbara Majalyktor som uppskattas av alla, goa, mjuka kaniner och katter för de minsta, supersnygg marockansk keramik (stora fat o annat), plåtskyltar, ljuslyktor oh en hel massa annat och lite annorlunda.

Nu stänger vi snart för dagen och jag ska få åka på julfest med mina barndomsväninnor  ikväll, det ska bli så mysigt. Ska bara hem och piffa till mig lite först. Go´afton alla!!

2015-12-05 12.56.49 (Medium)

Lämna en kommentar